Tuesday, June 28, 2011

Tudung cantik

I blogwalking tru b2b blogs today and found this tudung below. Simple just like wut i want~
tapi saya taktau ini tudung aper?
syria cotton kah?
syria chiffon kah?
or cotton?
pfft. any tudung experts here n mana mau beli?


also....
dat day i ter-bought Ariani's tudung with awning.
dats my first time beli tudung yang ada awning n confident jer nak pakai kat salah satu RECEPTION.
BUT bila berangan depan cermin balik, errr i dun like awning tudung. pfft pembaziran there.
Anybody yang suka awning tudung wants to buy from me?
if nak just email me okie, i will send u the pic and u guys decide.
Color: White
Size : L (I KNOW MY FACE SHAPE BESAR KAN? DEMMIT :p)
Material: Thai Silk
Harga beli RM50. Harga jual RM40. mahu?? belilah dari saya. saya tak mahu pembaziran. sobs.

also..
that day saya telah menghantar gambar pre-wed saya kat salah satu contest tudung.
hahaha sajerh jerh.
menang woo. tp taktau la dpt adiah or tak.
hehe.
cari i kat this link: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150288199953653.377326.297116568652
dah menang baru ckp kat bf.

"awak saya masuk contest tudung. marah tak?"
"contest aper jerh la. Masuk la bukannyer menang pon"
"saya dah menang la"
"hah!"

ahahaha. sekians.
adakah dah kawin boleh buat perangai camni?
buat dulu baru beritahu? :p

5 comments:

oshinz said...

hahahahaha.. dah menang baru nak kabor. choi!!!

FARHANA said...

hai b2b...i follow u..nk jdkan sumber inspirasi..boleh kan?salam perkenalan!

menn said...

saya rasa tudung syahrir nurdin pun lawa..hehe..tapi xtau la harga nya kan..

menn
http://ceriteraaku-menn.blogspot.com/

Cik Lijah said...

chiffon dear....try cari kat turkuaz KL...dpn sogo...sbb awl tahun ni ade jln2 dgn kawan and jumpa tudung nih.....satu dlm RM100++...kwn try, seriusly canteks..worth the price..inner mcm jersi......

waaa...tahniah menang...mmg canteks....!! nak try gak pakai stylo2 nih...tp tak gheti.....org pakai tudung bawal jek...mmg kampung..!! ha3...

Rai said...

Oshinz: sbb selalu kalah masuk contest haha so ingt just another contest ajerh. mana tau rezeki menang walaupon contest biasa2 jer. :p

Nana: sure dear. tq for visiting this blog yeah. :) will link u as well.

menn: dia nyerh stuffs smerk pon cantik2. kena ada pulus yg cukup ajerh. hehe.

Cik Lijah: yey! tqqq for da info dear. sabtu ni nak terjah jalan TAR la camni. hihiii walaupon panas. rimas. panas. ramai orang. susah parking. panas. ehehe. yg penting saya dah berkenan dengan tudung itu~

Post a Comment